Wednesday, September 21, 2011

Azroy Tamat Latihan Polis - 9/8/2011

Dlm kul 6.30am aku dah bertolak dr umah nak ke Pulapor Jln Semarak almaklumlah satu-2 nyer dlm adik-beradik aku ade yg jadi polis dan pada hari yg bersejarah ini maka tamat lah latihan polis selama 8 bulan Actually 6 bulan jek tp ari tu ade ade kes kencing tikus maka latihan dilanjutkan lagi 2 bulan... tp xpe penantian sudah berakkhir katanyer!.... boring lah, makanan xbest lah, ape lah, bla...bla... lagilah......

Ok ni lah dia hensem boy yg jadi polis.. wah senyum-2 kambing posing dengan lovely mum...

Segak dgn pakaian seragamnyer...

Dah rindu sgt kat mak kul 5.30am dah call tanye bila nak btolak org dah ramai dtg nti takut x dan tempat duduk....

Tinggi nyer zero ni aku dah pakai kasut 3 inch still dia nampak tinggi lagi!

Posing lagi dgn anak buah kembar

yg tudung pink tu adik aku lina kakak pada zero. lina ni tinggi pada aku... see dia pakai sandal yg flat pun still nampak rendah gak.....

Sibuk tul budak kembar ni, memane amik gambo mesti ade muke dia!

balik-balik budak kembar lagi

Posing dgn mak n abah
posing lagi!
cepat cari mane satu zero ni..
cari lagi mane hemsem boy .........
Susah nyer nak cari zero ni.

hebat sgt dia org berkawat... terpukau aku tgk!

ok dah jupe zero barisan belakang skali 2 dari kanan
nak masuk barisan
Pembarisan bermula

Pembarisan lagi

Timbalan kementerian dlm negeri naik kereta gi cek barisan..



Pembarisan lagi

Bunga utk Mohd Azroy.. congratulation!






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...