Monday, September 5, 2011

MYDIN

Aku tertarik dgn Realisasikan impian kerajaan....

Aku memang dah boring sgt dgn keje aku skrg ni keje makan gaji ade gak teringin nak keje sendiri. Sebenarnyer aku memang minat sgt nak wat business.. orang kata klu nak pendapatan lebih bukak lah bisiness.

Aku adelah terbaca kat 1 blog tu tentang My mydin franchise program. Aku dpt contact Person in charge bahagian tu then terus wat appointment meet him @ mydin HQ. Kat bawah ni ialah business concept yg diterangkan kpd aku.

kat atas ni ialah list of franchise fee mydin yg telah beroperasi. Aku memang berminat tapi mahal sgt. aku rasa cam xmampu jek skrg ni, maybe 2 or 3 years nti aku dpt merealisasikanyer... beranganlah konon.... ye lah harga nyer yg paling low pun dlm 600k tu untuk 1 shop lot category c. klu 3 or 5 shop lots dlm 1.1 - 1.6 million tu categori B. gila harga juta-juta...

Dia ade gak terangkan klu berminat bayar 20% pastu loan 80% . klu nak tahu dgn lebih detail sila baca business concept yg kat atas n kat bawah ni.


senang jek masuk bayar jer franchise fee xyah pk pasal nak cari staff, renovate kedai ke susun barang ke or pk pasal stock barang sgala bagai semua dah tersedia... kita cume uruskan jek... nampak cam senang kan!

Aku memang berminat tp mahal sesangat!!!!!








1 comment:

  1. Serious sis. Saya berminat giler nak bukak franchise ni. Tapi macam mana yeee. Boleh takkk tolong guide saya?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...