Wednesday, January 11, 2012

Bergumbira di Wedding Zarina (Induk Ipah Daughter)

The wedding is 8/1/2012

Selamat Pengantin Baru... Semoga Bahagia ke anak cucu

Zzzzaaaaaassssssssssssss........ Bertolak dari umah dah lewat dlm kul 11.00 lebih, pastu silap jalan lak + traffic jam lagi lah bertambah lambat....... sedare mare n ipar-duai smua dah sampai. aku terhegeh-hegeh kat jalan lagi......

lalu lintas tgh jam lak! dah lah jalan kecik jek....

aku n qis posing dlm kete en. sufian dari tadi asyik membebel.....
katanyer nyesal lalu kut jalan ni! jam gile!! balik2 ulang ayat tu jekkkk.......

Posing mata sape paling bulat!

Qis kata mata dia lah yg paling bulat... mata mama ni cam mata cat ngantuk nak tido jek....
Boleh dia kata mata aku cam kucing pulak!!!!!!!! layan jelah........

Posing lagi!

ok ni dah dekat nak spi dah.........

Sementara tunggu pengantin sampai aku n family posing dulu.......

The third sister in-law posing dgn baby Muhammad (brother in law son)

Bukan main lagi posing anak dara aku ni

Bergambar dgn Ana ( wife n anak2 cousin husband)

Family muhibbah

Posing lagi!

Bila aku tgk pic ni aku pun tanye; qis mata sape paling besar then dia jawab mata dia lah paling besar... still xnak ngaku mata baby Muhammad paling besar.

ooo kak su nak amik gambo ye! baik aku amik gambo ko dulu!!!

Ana memang suke baca novel lalu diberi nama anak nyer, Nurul Iman heroin dari dlm novel cinta pertama, Noryati Ibrahim... kelasssssssss ko Ana...

Peace!!!!!!!

manisnyer senyuman anak aku ni!

last posing! nak amik pic pengantin lak

Bagai pinang dibelah dua


Sebelum duduk kat pelamin harus lah tol dulu!

Pelamin nyer cantik!


Kerusi pengantin cantik wehh.........


Iklan jap nak amik pic budak2 ni lak!!! Kak wa, qis n kak syakirah

The Cake


Cantiknyer pengantin ni, almaklumlah raja sehari .........


Jemput telan air liur yekk







No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...