Wednesday, January 11, 2012

Birthday Mr. Hubby.... 10 January ....

Happy birthday to my gorgeous darling....I luv u more each and every day hope today is a special one...
You hold a special place in my heart...
Luv you strong2


Cake ni aku beli jek kat secret recipe

Kat bawah ni present birthday utk en. sufian

Oleh kerana perfeum en. sufian dah abis xyah pk panjang terus jek beli as a gift...

Aku beli perfuem bubberyyy landon n after sha davidoff jekkk...
tu pun beli kat metrojaya tgh sale....

Banyak nyer lilin beratur..... ce kira brp batang!

Aksi sape paling byk tiup lilin


Cepat Qis tiup lilin tu nti papa tiup lak! lg tinggal 2 btg jek...

Amboi sukenyer die

Semoga panjang umur dah dimurahkan rezeki kami anak-beranak


asyik2 senyum camgini!







Time kaceh Aqis ye celebrate birthday papa...


The best! terbaik r...........


Celebrate birthday tahun ni biase2 jek.... aku just wat lamb-cop jek.. petang gi jusco beli fries, salad, tomato carrot n lamb n chicken then balik umah terus jek masak.. just simple kan!


ni aku nyer lamb-chop yg kat atas tu en. sufian nyer

kali ni aku wat coslow cair sket r terlebih susu segar...


A piece of cake... yum... yumm...

Ni plak chicken chop utk my lovely daughter Balqis... of coz lah chicken kan coz xmkn lamb


luasnyer mulut hubby aku ni........... makan xhengat lah tuhhhh


sedap sgt sampai menjilat sudut!

Peace!!!!!!!

ok selamat telan air liur

Manggo jussssszzzzzzzzzzzz........

ermmmm........ jilat sudu lagi!

potong lamb tu jgn x potong!



bestlah mama msk kan papa!.....

set pinggan vantage 27pcs dinner set ni baru je beli n rasmi ari ni.... kalau di tambah dgn set cawan n sudu n pisau lagi menarik tapi dah xckup buget daaaa set ni pun dah rm710. maybe next year ade buget ye en. sufian....

ok tu aje gambo yang aku amik........ bye........





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...