Wednesday, July 27, 2011

OMG!!!! I’m Pregnant?

…..That morning, I woke up late. So. I had to rush to my office. Yesterday late… today also late… klu cam ni hari2 lah late ni… abislah percentage attendance aku bulan ni! Dah lah bulan lepas pun xcukup 100%... bulan ni pun npk gaye nyer camtu gak ah…

The weirdest thing about my dream is.
Hahahahahahahahhahahahahaha.. Yup. Try to imagine this.
Me. Pregnant. Running to the opic.. gila kan! Dlm mimpi aku tuh!.. aku pun terlewat bangun tido gak. Bila dah terlewat aku belari gi opic.. ape hal lak aku belari gi opic. Mane pegi kete aku..??? jarak umah ke opic about 8KM jauh tu nak belari………… I can feel the burden of having a big tummy. It feel so real okay. Sampai jek opic dlm kepenatan aku rasa something dlm perut aku bergerak. OMG!!! I’m pregnant. Aku terus col my hubby bgtahu aku pregnant…

Me : Darling I pregnant lah…
Hubby : memang lah u pregnant
Me: u tahu ke I pregnant
Hubby : memanglah
Me: oh god camane aku xtahu aku pregnant tp hubby aku tahu lak…. oooo……. rasa weird giler bila fikir balik…..

So. This is how it goes. I remember it clearly. So. This morning…. After I had the weirdest dream I’ve ever had. I woke up at 7.35am. And yeah. I’m totally FREAK OUT.......... aku spi opic lewat dlm kul 8.45am…….

Tu lah aku asyik duk pk sgt!! actualy aku lewat 4 ari period... Pk punyer pk sampai masuk dlm mimpi ok.....

aku try search kat internet Tafsiran Mimpi – Tafsirkan Mimpi Anda!

ini lah jawapan nyer........

1001 Tafsir Mimpi – Part 5

401. Mimpi menonton gulat : Akan timbul perselisihan dengan teman.

402. Mimpi menjadi guru : Akan muncul hal-hal yang mengkhawatirkan.

403. Mimpi melihat seorang guru: Akan diminta sumbangan sukarela.

404. Mimpi diberi hadiah : Akan berhasil segala usaha anda, akan beruntung.

405. Mimpi memberi hadiah : Akan anda terima sedikit warisan.

Mimpi hamil (bila wanita) : Akan terwujud keinginan anda. (mimpi ni ade kaitan dgn aku..)

Mimpi bertemu banyak orang hamil : Akan memperoleh tambahan uang.

Mimpi merayakan ulang tahun : Akan memperoleh kebahagiaan.

Mimpi merayakan pernikahan : Akan ada pertemuan keluarga yang menyenangkan.

410. Mimpi menjadi seorang konglomerat : Akan memperoleh kemujuran.

411. Mimpi menghipnotis orang : Akan kesulitan membayar hutang.

412. Mimpi dihipnotis orang : Akan membuka rahasia, penjelasan dengan terpaksa.

413. Mimpi membayar hutang : Suatu tanda yang baik.

414. Mimpi dihormati anak-anak : Ada peristiwa yang membahagiakan dalam keluarga.

415. Mimpi menghormati pejabat : Akan ada tamu yang menyenangkan

416. Mimpi bertemu ipar : Ada rasa tidak puas terhadap sanak keluarga.

417. Mimpi melihat istana lengkap dengan raja dan ratu : Akan menerima kepuasaan atau kesenangan.

418. Mimpi melihat jalan yang panjang lurus : Akan beruntung.

419. Mimpi melihat jalan yang berbelok-belok : Akan berhasil setelah menempuh kesulitan.

420. Mimpi tersesat ke jalan kecil berliku-liku : Akan timbul kecemasan.

421. Mimpi sebuah jalan raya yang gelap : Suatu tanda kekecewaan.

422. Mimpi jatuh dari tempat yang tinggi : Masa kejayaan anda akan lenyap.

423. Mimpi jatuh ke dalam sebuah selokan : Akan memperoleh nama jelek.

424. Mimpi jatuh menimpah sesuatu : Akan ada kabar penting.425 . Mimpi melihat sebuah jendela yang terbuka : Akan memperoleh kepuasan batin.

426. Mimpi meloncat lewat jendela : Akan rugi di bidang keuangan.

427. Mimpi melihat seorang menteri atau seorang jenderal : Akan memperoleh suatu kehormatan.

428. Mimpi menjadi jenderal : Akan memperoleh tugas berat.

429. Mimpi berhubungan seorang jenderal : Usaha anda akan berhasil, karena ada bantuan dari luar.

430. Mimpi melihat joki : Ada kemajuan dalam usaha.

"Harta yang paling menguntungkan ialah SABAR. Teman yang paling akrab adalah AMAL. Pengawal peribadi yang paling waspada ialah DIAM. Bahasa yang paling manis ialah SENYUM. Dan ibadah yang paling indah tentunya KHUSYUK. "

"Hidup ini adalah warna-warni yang terlukis pada kanvas,
walaupun tidak cantik ia tetap mempunyai sejuta makna."


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...