Thursday, November 17, 2011

EKSLUSIF - RAIKAN KASIH BERSAMA DUGRO

Bulan september lepas aku ade lah cuba-2 Kumpul & lengkapkan keratan logo komplete nutri - Dugro. So minggu lepas aku dah dpt set eksklusif Dugro pic kat bawah ni. cantik kan? Ala saje-2 jek kumpul. Qis memang minum susu ni pulak tu tiap kali beli susu ade jek borangnyer.


Aku hantar borang 2 keping thats mean ade 2 set lah yg sampai baru 1set lagi 1 set lom spi lg.

Ok ni lah bentuk borangnyer... kita cume tampalkan keratan logo complete Nutri spt yg ditunjuk kat atas tu. bila dah dpt keratan tu than blh anto

Tapi mesti ade 4 bukti pembelian than kepilkan kat borang cam kat atas tu

Yang ni ialah Tema dan syarat-2 penyertaannyer

Yang ni pulak ialah mangkuk kuah... cantikkan semua nyer 4 pattern. mangkuk ni dapat mase beli 1 pek susu dugro free mangkuk ni lah. ni pun aku kumpul ade dlm 8 biji. semua nyer ade tulis i love u mama xde pun tulis i love u papa... so papa jgn jeles lak! sweeetttt sgt... kan?

ni lak mug nyer skali dgn piring

Aku suke mug ni, permukaan dlm ade cam bentuk love.. menarik!!!... masa buka kotak ni dgn qis yg prasan dlu.. dia ckp... mama tgk cawan ni ade bentuk luv lah sambil letak bibir dia kat kat bentuk luv tu!

Set dugro ni balqis bkn main lagi suke, dia kata ni semua aqis punyer, smua ni ade gambo susu aqis,,, aqis suke sgt.... aku pun seronok sgt bila tgk qis happy... klu dia xlalu nak mkn aku pujuk dia makan guna set dugro pinggan, piring n mug ni baru la dia nak makan...

Masa umur Balqis 6-12 bulan minum susu S26, 12-24 bulan minum susu Anmum, 24 bulan-skrg minum Dugro Asli, dan sejak minggu lepas qis dah bertukar ke Dugro coklat 3-6tahun.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...