Thursday, August 4, 2011

Berbuka Puasa @ Holiday Villa Subang

Hari ni aku buka pose kat Holiday Villa Subang... huhhh gile best!.. Marvelous!! kat cni banyak pilihan utk buka pose dr citarasa tempatan hinggalah ke citarasa antarabangsa. Alhamdulillah kenyangnya mkn berbuka pose tadi kat Holiday Villa Hotel & Suites Subang. buffet nyer memang sedap n harga pun berpatutan, Tapi aku makang free jek. Trima kaceh ye Orel i-tech n ina coz sudi invite aku merasai keenakkan dan kelazatan makanan di cni. Harga buffet Ramadan ni dari RM77++ (dewasa) dan RM57++ (Kanak-Kanak)


segala jenis makanan ada kat cni.. pilih je n makanlah sampai kenyang..


Laksa, tomyam ade gak...


Kebab pun ade


1st round - Kurma, nasi kambing, ikan pari, ayam percik dan yg bulat tu ialah satar


Ok ni ialah makanan yang masuk dlm perut aku... Mula2 ofcoz lah kurma, pastu hah amik ko terus je masuk nasi kambing........ then br yg lain follow


Ni 2nd round - sotong masam-manis, sotong celup tepung, udang celup tepung, coslow, spaghetti bolognese ketam n lala.... sedap nyer.... selamat telan air liur ye........


3rd round - sup gear box..


lastly hidangan kek n pencuci mulut
sushi pun ade gak...


Tiram segar

Tiram kat atas tu memang segar bugar terbaek dari ladang.... tapi aku xbiase makan tiram mentah, perah lemon pastu terus makan camtu... huuhh tekak aku xleh trima r bau hanyir...........

Makanan kat sini memang tip top lah rasanya pun asli..... Memang berbaloi dah harga nyer berpatutan Harga buffet Ramadan ni dari RM77++ (dewasa) dan RM57++ (Kanak-Kanak)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...