Friday, August 19, 2011

Majlis Berbuka Puasa Kumpulan Sapura N tragedi kreta aku xciden

Pada ari ni jugak lah kreta aku xciden kat dpn opic Sapura keramat, masa tu aku dari Setiawangsa nak spi opic dah btul2 depan pintu guard. Masa xciden tu kat petak kuning... sebelum stereng aku membelot msk opic, aku memang dah tunggu lame gile kat petak kuning pastu ade lah sorang hamba Allah tu nyalakan lampu bg aku jalan then aku drive lah nak msk jek pintu guard ade pulak motor langgar kreta aku dia mencelah dr ceruk mane ntah aku sdri pun xprasan... huhh ape lagi aku pun kluar r tgk2 skirting kreta belah kiri hancur berlubang lagi.
Angin aku kejap dah bulan pose sabar2....

Aku : Pakcik xnpk ke saya kan tgh cross ni pakcik

Pakcik: still diam.... sambil mengurut2 jari kelingking...

Aku: Pakcik cuba pakcik gerakkan jari tu blh bergerak tak...

Pakcik: kemudian gerak2 kan jari

Aku: Pak cik jari pakcik tu bergerak pun makna nyer jari pakcik tu xpatah pun maybe terseliuh sket je tu! so mcm mane kereta saya ni pakcik teruk jugak ni!

geram nyer aku pakcik ni still diam pastu nak start motor nak terus blah..... sib baik manager finance dtg dia tgk mase aku xcident td n dia terus jek ckp pakcik motor tu dah xblh idup coz dah terbalik nti start kejap lagi idup lah tu.Baru lah pakcik tu bcakap dgn aku

Pakcik: pakcik mintak maaf byk2, pakcik xde duit nak bayar

Aku: pakcik dr mane ni xkan xnpk kreta saya melintas lagi pun ni kan petak kuning

Pakcik: memang xprasan pun petak kuning ni, pak cik nak pi amik anak skolah

Aku: xkan xprasan petak kuning, ari2 amik anak skolah.. lagi pun pakcik memotong d line yg salah tu main terjah jek kreta org.

pakcik: biasa pakcik amik anak lalu ikut jalan lain

Aku: lalu kot mane, pakcik duk mane

pakcik: duk kat area keramat, biase lalu jalan ikut MRR2.. mintak maaf bebanyak ye pakcik takde duit nak bayar.

Geram nyer pakcik ni nak kletnong aku. ade ke pi amik anak skolah lalu kot MRR2 padahal anak skolah kat setiawangsa ko duduk kat area keramat LOGIG TAK! aku dah lah lambat ni nak kena redah jam nak pi Majlis Berbuka Puasa kat Sapura Mine. Aku pun terus blah sib baik pi sane naik kreta Nitty. After 5 minute aku melepasi pintu guard Sapura aku tgk pakcik n motor dah xde. confirm dah blah pakcik tu... OK crita geram dah abis so kreta kene lah repair duit sdiri... skarang layan photo of majlis berbuka puase @ Sapura HQ

ini ialah pic Secretary2 yang keje kat Sapura

Lepas berbuka Makan xhengat

Geng2 Sapura Thales yang menghadirkan diri

Yang tengah bersuka ria angkat tangan kat blakang tu pun geng2 Sapura Thales gak! pantang nampak org amik gambar ade jek aksi yg nak di buat nyer

Majlis berbuka puasa di raikan bersama dengan anak yatim

Tengok baby ni cute sangat kan baru dua bulan kat rumah anak2 yatim

Geng2 secretary lagi!

The end. itulah dia crita suka dan duka di hari Majlis Berbuka Puasa Kumpulan Sapura






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...