Monday, August 15, 2011

Secretarial Reunion - 13/08/2011

Happy nye dpt jumpe u olls sumer.......!! great 2 c u guys again.... alhamdullilah...kalo x wat reunion ni, ntah bler la ek dpt gather. rugi la spe yg x dtg tuh.... xpela...xde rzeki nk jmpe yg lelain..insyALLAH, d lain hari & waktu k...!!


ok ni ialah pic reunion yg terbaru kali ke4 @ D'Sutra Taman Melawati, selepas grad tahun 2003. pic bersama anak2ku. so sweettttt... serius cam majlis ari raye...

ni pulak pic kali pertama reunion klu x silap tahun 2005. cun x aku yg pkai blouse biru kat blakang 3 dari kiri... wakakwakakkwakakak

mase ni aku lom kawin lagi... still single beb! masa ni baru lepas putus cinta..

ni lak pic kali kedua reunion tahun 2006 @ Restaurant Nelayan Titiwangsa.. Aku yang pakai baju pink kat blakang 3 dari kiri.

masa ni aku dah ade boy fren tp bukan hubby aku skrg... huhuhuhu.....

ok pic ni reunion kali ke3 tahun 2008 or 2009 cant remember, masa ni aku dah kawin dah ade baby pun. aku kat blakang 2 dari kanan...

ok semua pic kat bawah ni ialah pic yg tbaru 2011

k... semua say hi....

smile... 1, 2, clik... clik...

candid photo


hubby pun nak bgambar gak weh!

posing sebaris je tau!

posing yg kelihatan ayu gitu

my daughter n Ryan

Candid again

suprise bday for shasha


hubby bgambar lagi - my darling yg pakai baju biru 2 dari kiri

Senyum itu sedekah....
itulah suasana yang meriah sangat like hari raye
Semoga bjumpa lagi di lain waktu..... inshallah.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...